Sunday 26 November 2017

Kps Forex Pvt Ltd


beste forex meglere metatrader. bermain forex dengan aman. best alternativer trading guru. instaforex markedet open. best binære alternativer auto trader. legal måte å gjøre forex trading i india. forex trading pluss 500.supply etterspørselen forex blog. forex utdanning nettsteder. greatest alternativet traders. forex bonus ny account. indian oversjøisk bank forex card. oakland raiders handel options. options trading nse. forex srbija porez. trading system ved hjelp av relative styrke. ar trading system. binary alternativ robot youtube. option trading api. prince pan forex gk. bkk forex boon lay. forex megling london. video forex youtube. Money Transfer Agencies Western Union i Ashok Nagar, Chennai. Hvor i Chennai. Hva er bare Dial Verified. Just Dial JD Verified betyr at informasjonen relatert til navn, adresse, kontaktinformasjon for bedriftsinstitusjonene er verifisert som eksisterende ved registrering av noen annonsør med Just Dial Denne bekreftelsen er utelukkende basert på dokumentene som leveres av en annonsør s eller i henhold til detaljene i Kunderegistreringsskjema. Vi anbefaler sterkt våre brukere som ringer til å utøve sin skjønn. Takk for din tilbakemelding. X Den raskeste lokale søkemotoren på mobilen. gir brukerne tilgang til lokal informasjon på tvers av ledende byer og flere kategorier med ekstremt relevante søkeresultater umiddelbart. Designet for de som er på farten og trenger tilgang til informasjon umiddelbart. Navigasjon er klikket gjennom drevet og søkemotoren friendly. X SMS Search Demo . Klikk på Vis demonstrasjonsknappen for å vise demo. Critics-rangering er et gjennomsnitt av de fem beste mediekritikerne av landet. Ratingen er gitt av brukere av basert på deres personlige erfaring med filmen. Er du sikker på at du vil slette denne vurderingsanmeldelsen . Du kan også redigere det samme. Din vurdering gjennomgang for har blitt slettet. OK X Bestill en tabell. Ved å klikke på SUBMIT godtar du vilkårsbetingelser for å bestille en tabell. X Mobil Verification. We har sendt en bekreftelseskode via SMS Vennligst skriv inn bekreftelseskoden i boksen under og klikk SUBMIT. Ikke motta bekreftelseskoden. For å sende det samme på mobiltelefonen din. Du har bestilt et bord med. X Bestill et bord Tidsspor for på er alr eady booket Du kan velge noen av disse tilgjengelige timing. You har nådd din maksimale grense for forsøk på dagen. Kan ikke sende SMS Vennligst prøv igjen senere. Leseren, gir onlineannonser oss muligheten til å levere journalistikken du verdsetter. Støtt oss ved å ta et øyeblikk for å slå av Adblock på. Kjære leser, onlineannonser gjør oss i stand til å levere journalistikken du verdsetter. Vennligst støtte oss ved å ta et øyeblikk for å slå av Adblock på. Kjære leser, vær så snill å oppgradere til den nyeste versjonen av IE for å få en bedre lesning erfaring. I dag er Paper. CHIEF Minister Pervez Khattak må være god til å rydde i finansiell form. Du må overlevere det til ham. Han er god i det. For hvordan ellers ville han fortsette å komme med tilberedte budsjetter for tredje gang i tide om enn med katastrofale konsekvenser for Khyber Pakhtunkhwa. Takket være Mr Khattaks uendelige utgifter, har KPs kaste-forpliktelser gått gjennom taket På den tiden da Awami-partiets ledede koalitionsregering forlot o Ffice og Pakistans Tehreek-i-Insaf tok over, det var Rs151 milliarder. Prosjektgjennomføringsperioden var 1 9 år. Det var i 2013-14.Fast frem til 2016-17 står kasteforpliktelsen til et stort antall Rs491 milliarder prosjektgjennomføringsperioden som tilsvarende har gått opp til 4 9 år, det tillatte prosjektgjennomføringsperioden er 2 9 år. Det ville ikke vært et problem, hadde CMs forkjærlighet for utgifter vært i samsvar med ressurser eller utgiftene gjort på en forsiktig måte på minst det er det man ville ha forventet fra PTI Men nei, det er ikke tilfellet. Under Khattaks forvalter synes KP å ha blitt rammet av en ulempe som heter TMAS, det vil si token pengerallokeringssyndrom. Se på totalt antall prosjekter under det årlige utviklingsprogrammet for 2016-17 1 516 prosjekter i alt Ut av dem 1 237 pågår og en svakt 279 prosjekter er nye Selv noen få 279 nye prosjekter har blitt tildelt hele beløpet til slutt ved utgangen av neste økonomiske år Resten vil legge opp til dump-verftet kalt throw-forward forpliktelser den fremtidige generasjonen vil måtte lide og betale for. Khattak er stædighet til å beholde skjønnsmidler til sin såkalte paraply ADP, ja det er også en paraply-ADP, og hans proclivity for å bruke tynn på gaten og kloakkprosjekter, drevet av hans tro på at slike prosjekter henter flere stemmer enn megaprosjektene, har ført til flere problemer at TMA er det største problemet som resulterer i spirende kastefordringer som holder pusten, nesten lik den totale utgiften i 2016-17. Selv skremmere er den evigboblende lønnen og pensjonen som nå utgjør 69 prosent av det kunstig oppblåste totalbudsjettet for inntektsutgift, og dermed bare 31 prosent for Utviklingssektoren Hvis denne trenden fortsetter, kan ikke provinsen låne for å finansiere sin ADP. Den første tegn på denne trenden er synlig i ADP for 2016-17, Rs12mrd. Kommer fra låneopptak. Med tanke på det reduserte beløpet som er tilgjengelig for utvikling, ville man ha brukt til forsiktig utgifter og tilbringe de beskjedne tilgjengelige ressursene på makroutvikling som ville ha hatt en bredere innvirkning rettet mot å bringe de underutviklede områdene på nivå med de utviklede områdene og jobbet for å forbedre de sosioøkonomiske forholdene til mennesker. Med de få megaprosjektene som er den eneste løsningsfunksjonen i KP-budsjettet for 2016-17, er standardisering og forbedring av alle videregående og videregående skoler, tilbud av personale og utstyr til alle sykehusene ved distriktet og tehsil hovedkvarter, Swat Expressway, rehabilitering av 50.000 hektar ufruktbar land og Gomal Zam kommandosystem skylling 192.000 hektar land og integrerte turisme utviklingsordninger takket være utholdenhet og overtalelse av Imran Khan for å gjøre en forskjell denne gangen, utviklingen i KP har i stor grad vært lopsided, Nowshera er den øverste støttemottakeren av CM s largesse. But selv dette s virker tvilsomt å oppnå hvis man ser på fordringene KP overhørte sitt budsjett for 2015-16, med over Rs50mrd, og tvinger det til å kutte ned ADP og revidere det ned fra Rs174mrd til Rs118bn. Historien er ikke annerledes denne gangen også. Raskt utseende netto hydel fortjeneste for 2015-16 ble anslått til Rs17 mrd, men reviderte estimater for året satte tallet på Rs 9 mrd. Den forventede tallet for 2016-17 har blitt vist på Rs18 mrd. Provincial egen kvitteringsskatt for 2015-16 ble anslått til Rs22 5 mrd , revidert estimat var Rs14 3 milliarder kroner og prognosen tall for 2016-17 setter tallet på 18 171 milliarder provinsielle egne kvitteringer uten skatt. Prognisert tall for 2015-16 var Rs31 8 milliarder kroner og revidert anslått summen samlet Rs11 16 milliarder. Den forventede tall for 2016-17 setter tallet på Rs31 33 milliarder. Listen er lang Selv i skogbruket, der regjeringen forventet å øke Rs7 8 milliarder i løpet av det foregående regnskapsåret, men kun kunne øke Rs500 millioner, har det igjen beregnet å øke Rs6 milliarder i 2016-17 Under leder av miscel Lånte kvitteringer, inkludert boliger, forventet regjeringen å øke Rs14 3 milliarder, men faktisk gjort Rs0 683 milliarder. Fortsatt i budsjettet for 2016-17, har beløpet blitt jacked opp til Rs13 08 milliarder. Men dette er ikke det. Det mest latterlige morsomme tillegget er Gjenvinning av investering i Hydel Development Fund i inntektsbudsjettet for 2016-17, anslått til Rs15 milliarder, mens de totale HDF-utvinningene med hensyn til investering på hydeleringsprosjekter, ifølge budsjettdokumentet, ligger på Rs2 2 milliarder og ikke Rs15 milliarder. Den totale HDF er 184 mrd. kr. og ifølge loven kan regjeringen ikke bruke HDF på noe annet enn utviklingen av hydel-generasjon. Denne juridiske feilen hindret Khattak fra å bruke Rs15mrd. Han har så ivrig øremerket i dagens budsjett, fremdeles budsjettet for 2016 -17 viser at beløpet er brukt, og etterlater seg Rs10 44 milliarder i HDF-katten. I tillegg til de reviderte og altfor ambisiøse estimatene for 2015-16, er det en samlet mangel på Rs44 635 milliarder. Dette betyr at hvis Khattak har sin vei med utgifterne, KP kan brace for en annen kutt på sin ADP for 2016-17 Ikke et pent bilde for sjef og PTI, som har håpet å projisere KP som modellprovinsjon for å kunne vinne det neste generalvalget. Problemet er at Imran Khan sitter fast med Pervez Khattak, og sjefministeren står fast med PTI-formannen mellom politikken til håndpumper, gate og kloakk versus den virkelige forandringen KP har ventet på i tre år. Publisert i Dawn, 17. juni, 2016ments 2 Stengt.

No comments:

Post a Comment